Efter måndagens strömavbrott så har en del utrustning för TV-utsändningen gått sönder och en hel del kanaler saknas i både basutbud och tilläggsutbudet. Bl.a. kanal 5, kanal 7. kanal 9 och 11 samt en hel del fler. Visas endast en felkod för kanaler som saknas. Felsökning och jobb med att åtgärda problemet pågår. Dessvärre tar det lite tid att få allt på plats igen. Men vi jobbar för att lösa problemet så snart som möjligt.
