call, communication, contact-15924.jpg

Kontakta oss

Om du önskar kontakt med Kabel-TV Föreningen kontakta oss i första han via mail eller webb. För felanmälan använd webbformuläret (länk finns längre ned på sidan). Felanmälan kan även tas emot via telefon eller på våran telefonsvarare, använd vårt gemensamma telefonnummer 0920-440090.

Eftersom växeln inte alltid är bemannad under nedan angivna telefontider går det bra att lämna ett meddelande. Vi lyssnar ofta av telefonsvararen, observera dock att vi INTE har möjlighet att ”ringa upp”. Våra telefoner är öppna från klockan 10.00 till 21.00 alla dagar.

För beställning av varor eller tjänster, använd även här webbformulär i första hand (länk finns längre ned på sidan).

Var vänlig och respektera att styrelsemedlemmarnas privata hemtelefoner endast är till för privata ärenden

 Felanmälan via webbformulär
Felanmälan kabel-tv eller internet via webbformulär.
Klicka här för att öppna felanmälan i nytt fönster

Vid problem med digital signal hänvisar vi att felsökningsmallen används innan felanmälan görs.
Felsökningsmall
Beställning av varor och tjänster via webbformulär
Här kan bland annat modem, dekoder, CA-modul, programkort mm beställas.
Klicka här för att öppna beställningssidan i nytt fönster
För kabelutsättning
– Gratis kabelutsättning.
– Avgrävningar.
– Försäljning av material. (uttag mm.)

0920-44 00 90 – menyval 1

Skicka epost
För felanmälan
– Felanmälan
– Bild saknas, dålig bild
– Internetproblem

0920-44 00 90 – menyval 2

Skicka epost
För beställning
– Beställning av ca-moduler, boxar och kort
– Beställning av modem
– Frågor om digital-TV läs i första hand vår FAQ

0920-44 00 90 – menyval 3

Använd formuläret ”Beställning” ovan eller Skicka epost
Administrativa frågor
– Fakturafrågor.
– Adminstrativa frågor.

0920-44 00 90 – menyval 4

OBS! Uppsägning av medlemskap eller abonnemang skall alltid ske skriftligt till SKTV.
Ladda ner blanketten här
Datorsupport / TV hjälp
Vänd dig till din dator eller tv handlare.