Om du önskar kontakt med Kabel-TV Föreningen kontakta oss i första han via mail eller webb. För felanmälan använd webbformuläret (länk finns längre ned på sidan). Felanmälan kan även tas emot via telefon eller på våran telefonsvarare, använd vårt gemensamma telefonnummer 0920-440090.
Eftersom växeln inte alltid är bemannad under nedan angivna telefontider går det bra att lämna ett meddelande. Vi lyssnar ofta av telefonsvararen, observera dock att vi INTE har möjlighet att ”ringa upp”. Våra telefoner är öppna från klockan 10.00 till 21.00 alla dagar.
För beställning av varor eller tjänster, använd även här webbformulär i första hand (länk finns längre ned på sidan).
Var vänlig och respektera att styrelsemedlemmarnas privata hemtelefoner endast är till för privata ärenden
Felanmälan via webbformulär | |
Felanmälan kabel-tv eller internet via webbformulär. Klicka här för att öppna felanmälan i nytt fönster Vid problem med digital signal hänvisar vi att felsökningsmallen används innan felanmälan görs. Felsökningsmall |
Beställning av varor och tjänster via webbformulär | |
Här kan bland annat modem, dekoder, CA-modul, programkort mm beställas. Klicka här för att öppna beställningssidan i nytt fönster |
För kabelutsättning | |
– Gratis kabelutsättning. – Avgrävningar. – Försäljning av material. (uttag mm.) 0920-44 00 90 – menyval 1 Skicka epost |
För felanmälan | |
– Felanmälan – Bild saknas, dålig bild – Internetproblem 0920-44 00 90 – menyval 2 Skicka epost |
För beställning | |
– Beställning av ca-moduler, boxar och kort – Beställning av modem – Frågor om digital-TV läs i första hand vår FAQ 0920-44 00 90 – menyval 3 Använd formuläret ”Beställning” ovan eller Skicka epost |
Administrativa frågor | |
– Fakturafrågor. – Adminstrativa frågor. 0920-44 00 90 – menyval 4 OBS! Uppsägning av medlemskap eller abonnemang skall alltid ske skriftligt till SKTV. Ladda ner blanketten här |
Datorsupport / TV hjälp | |
Vänd dig till din dator eller tv handlare. |